Benvinguts al nostre bloc

Si voleu les traces de les sortides pel GPS, demaneu-nos-les marviba23@hotmail.com

dijous, 1 de desembre del 2011

Tiana-Montalegre-Can Torrents-Coll de la Malesa (24-08-11)



Aquesta ruta la vaig fer el dilluns 22-08-11 per primer cop, sortint de casa sense GPS. Com que em va agradar molt, el dimecres 24-08-11 la vaig repetir amb el GPS i la vaig penjar al Wikiloc.


Pujo a la Cartoixa passant pel corriol que surt de Can Sentromà i de la Cartoixa pujo a la pista que puja al capdamunt del Mas Ram per agafar un corriol molt divertit i que es pot fer gairebé tot sobre la bici, tot i que té alguns trams on es necessita una mica de tècnica i força, i que ens porta al Seminari, on podem agafar aigua.
Del Seminari passo a la urbanització la Conreria, i baixo fins al torrent, per remuntar després urbanització endins fins a la pista que porta a la Font dels Castanyers, que deixo per anar en direcció cap a Can Torrents Vell.

Passo pel darrera del mas i deixo la pista per pujar al Turó de Donadeu i la Coscollada de l'Amigó. Aquí m'he d'esforçar molt, ja que el desnivell és important i la pista està molt malmesa, de manera que no em puc despistar gens si no vull fer peu.
Després d'aquests dos quilòmetres ens els quals he pujat més de dos-cents metres, baixo per la trialera de la pedrera fins al Coll de la Malesa, des d'on em toca tornar a pujar per anar altre cop fins al Seminari, des d'on baixo per pista fins la Cartoixa.
I ara ja només em queda repetir el camí de pujada per tornar a casa després d'una mica més de dues hores de gaudi.

El perfil


La ruta és al wikiloc.