dissabte, 24 de desembre del 2011

BADALONA-DOLMEN DE LA ROCA D'EN TONI (09-10-2011)

Sortim de la Plaça Roja de Badalona i passem pel camí habitual, la pujada del Dipòsit, on ens fem la foto de grup

Del Dipòsit anem cap al Seminari i, per un cop que em surt bé la foto de la baixada del toll, resulta que no és cap dels nostres

En Klein i en Mak, que fa dies que no surten, ens acompanyen fins la pista de Teià d'on surt el corriol de l'Andrés

En Super també ens deixa, ja que ha de tornar d'hora a casa, i els supervivents anem al tobogan del corriol de Can Gurguí. Gordi, ja veus que la foto no va sortir massa bé: hi haurem de tornar i faré un vídeo, que per la llum que hi ha allà sortirà millor que les fotos

En Martin surt millor, no he hagut de retocar la foto

Aquí ja estem al final del corriol del tobogan

Dos "destalentats", en Nor_bak, que s'ha despertat tard, i l'Exteriores, que s'ha empassat una cursa de motos o de Fórmula 1 o de no sé què que fan a la TV, estan venint a veure si ens troben. Tenint en compte on són, nosaltres anem ciclant tanquil·lament i, després de pujar a la pista de la carena, ens encaminem cap al Dolmen de la Roca d'en Toni

Ja de baixada tenim temps de mirar el castell de Burriac

Intento fer la foto amb el castell al fons però no me'n surto: la faig quan el castell no es veu

Al Mirador de Premià trobem una família de ciclistes i fem la foto amb els nens

Sortint del Mirador, en Gordi em mira la tija. En un no res troba l'avaria i ho arregla: obre per aquí, tanca per allà, una mica d'oli i unes mans de plata i funciona perfectament

Com que els cançoners encara no arriben, ja hem solucionat tots els problemes mecànics i no tenim massa aigua, tornem a anar a la font de Can Gurguí i omplim els bidons ja que la calor és intensa.
Ja de tornada a la pista apareixen els angelets

Un encara no ha dormit prou i l'altre ha de veure una cursa de caragols, de manera que ja en tenen prou de BTT. Ens arrosseguen a la mala vida i, tot i que és molt d'hora, decidim anar cap a casa, passant pel corriol de l'Andrés.
A la Virreina, en Nor_bak té cura com sempre de les suspensions de la seva bici

Aquí tenim l'angelet, amb cara de no haver trencat un plat

I aquí hem acabat la sortida i ja comença el compte enrere: se'ns faran llargs els dies que passin fins que ens retrobem.

La sortida és al wikiloc