dimarts, 19 d’octubre del 2010

Badalona - Vallromanes - Cactus - Tub - Tiana (01-10-2010)

Sortim de la Plaça i quan passem per sota de la carretera se'ns ajunta en Domingo, que estrena bici. Noteu que el nombre d'Stumjumpers va en augment, a la foto n'hi ha dues (i mitja, si comptem la que tindrà en Nor_bak):

Pugem pel corriol de l'arbre caigut fins la Vallensana i passem pel corriol que ens portarà a la carretera. Al pla que hi ha a mig camí, seguim mirant la bici del Domingo, que es fa mirar ja que és molt maca. Ara tenim tres Stumjumpers (i mitja) i una Epic

Fem la foto de grup: Manolito, JFR, Sacarni, Monty-40, José Luis, Nor_bak, Surfer, Gordi i Domingo. Falta Pino, que s'havia quedat endarrerit per un problema mecànic

Passem pel costat de la Pedrera i baixem cap a Sant Pere de Reixac per agafar la pista de la Font dels Caçadors, que està seca per cert. Vorejant el Torrent de Reixac fem cap a la carretera i pel riu remuntem uns metres fins agafar el corriol que surt al costat de Can Rovira i que ens pujarà a Sant Cebrià de Cabanyes, on hi torna a haver sessió fotogràfica

Un altre briko-fàcil: la forca del Domingo no té massa aire i en Nor-bak l'hi acaba de treure la mica que portava. Sort que en Gordi-mans de plata ho arregla una mica

Pujant cap al Seminari ens trobem aquest noi que passeja la nena, ben adormida dins de la seva caseta

Al Seminari en Gordi m'arregla el canvi, que feia dies que no anava massa bé, i segueix la bona companyonia entre els bttbadalonins

En Manolito, en Sacarni, en Pino i en Gordi ens deixen al Seminari, la resta pugem als 9 Pins i al Turó d'en Galzeran, on ens fem una altra foto de grup. Veig que hi falta Monty-40, avui hem estat una mica despistats

En Jordi i en Monty ens deixen, els que quedem baixem a Vallromanes pel corriol d'en Salva, que s'endinsa en el bosc de Can Gordi, i la trialera de la Trinxa, que en Domingo baixa perfectament tot i la forca pràcticament sense aire de la seva Stumpjumper. A Vallromanes ens aturem a la plaça perfer una barreta i agafar energia per la pujada cap al GR, que fem pel corriol de can Cirera. Ja a la pista ens encaminem al Mirador de Premià

Sense aturar-nos, enfilem cap a Sant Mateu, on ja fem una mica de mala cara, sobretot alguns de la dreta de la foto

Pel Vietnam anem fins la Creu de Can Boquet i la Roca d'en Toni, per agafar la Trialera del Cactus. Abans, en Surfer ens explica que hi ha un camí que hauríem de seguir algun dia

Passem pel passeig de la platja i en arribar a Badalona tothom té molta feina: fer una truita de patates amb teflon, anar a comprar, arreglar la casa....

En Jose Luis m'acompanya fins Can Zam, en el trajecte m'ha dit que el proper dissabte ja es farà el Tub. Aquesta és l'entrada de la Mina de Galena, Jose Luis

La resta de la ruta, una mica penosa pel cansament que portava, ha estat en solitari fins a casa. Aquí us poso un petit vídeo, primer en la baixada de la Trinxa i després en un tram una mica complicat a Sant Mateu

Badalona-Vallromanes-Cactus from Pere Brufau on Vimeo.