Benvinguts al nostre bloc

Si voleu les traces de les sortides pel GPS, demaneu-nos-les marviba23@hotmail.com

dilluns, 27 d’agost del 2012

Explorant per Òrrius (08-04-12)


Aquesta va ser una sortida d'exploració per veure si trobava algun corriol nou per a mi. En aquest tipus de recorreguts  sempre hi ha d'haver un punt de sort, i aquest dia el vaig tenir ja que vaig passar per primer cop per llocs que uns dies més tard em servirien per fer una nova ruta, "Un Corredor diferent".
Fins i tot vaig fer amistat amb un bon biker de Vilassar de Dalt, en Salvador, que em va guiar des d'Òrrius fins a la pista de Sant Bartomeu


Des d'on vaig tornar al Dolmen de la Roca d'en Toni


I vaig passar en direcció Burriac, pels corriols que havia vist el dia que hi vaig anar a peu


A la part humida vaig veure aquestes precioses  Vinques


Després de trobar una bona sortida al corriol, vaig tornar a Òrrius


Aquest és el perfil



La ruta és un pèl enrevessada, com correspon a aquest tipus de proves.
Es pot trobar al wikiloc