Benvinguts al nostre bloc

Si voleu les traces de les sortides pel GPS, demaneu-nos-les marviba23@hotmail.com

dissabte, 25 de desembre del 2010

Què bonica és Badalona! (I) 06-12-2010



Fa uns dies que les sortides que fem són precioses, i avui m'ha agradat especialment.
Sense haver d'agafar el cotxe, ciclant pels voltants de casa m'ho he passat molt bé, fins i tot baixant.
En Surfer, el nostre guia, es supera cada dia i ja estic esperant poder fer la propera.

També fa uns dies que tenim algun problema mecànic. Avui ha estat un tall al neumàtic del darrere de la bici d'en Xavi-Inter-Exter-Iores que el làtex del tubeless no podia tapar fins que ha vingut el rei de la cinta americana, en Gordi, i ho ha solucionat en un moment


Un cop arreglada la roda, comença el festival corrioler i agafem el primer caminet del dia per pujar a la Vallensana, on ens fem la foto de grup


Baixem a la Font de l'Amigó, alguns com podem i altres fent un zero-zero


De la font seguim corriolejant, baixant primer a Can Ruti i pujant després per enllaçar amb la part de dalt del camí de les canyes














Seguim pel corriol


i tornem al replà de la Font de l'Amigó, per pujar al capdamunt de la Pedrera, des d'on tornem a veure Montserrat


Baixem fins a Sant Pere de Reixach, on el Lluís ens ensenya una variant corriolera de la pista de la Font dels Caçadors




La variant, com tot el camí que hem fet i el que encara hem de fer, ha sortit perfectament


Baixem a la carretera de La Roca per agafar el camí que ens portarà a Sant Cebrià de Cabanyes








Avui l'església estava oberta








I al replà de l'entrada ens fem la foto oficial de la sortida


De Sant Cebrià pugem al Vigia B per la cara nord, petita pujadeta de no res que em sembla ha entusiasmat tothom


En Xavi encara no hi havia pujat mai, avui l'ha fet per primer cop i amb zero-zero, que té molt de mèrit


Mentre pugem la part final tenim temps de veure com els núvols que han deixat escapar algunes gotes es comencen a esqueixar


Baixem per la trialera de la pedrera i després per la de les canyes, que no havia fet mai de baixada i m'ha agradat molt, per anar al Parc Temàtic Port Badalona, on s'ho han treballat de valent i deuen passar-s'ho pipa saltant. Jo no he saltat gens, però també m'ha agradat molt. Després de baixar-hi entenc que en Surfer tingués tantes ganes de passar-hi, tot i que m'han dit que ho fa cada dia, i tant de dia com de nit.
Encara hem tingut temps de fer més corriols, anant fins Ca l'Alemany, on en un corriol en Linneo, en Gordi, en Toti i jo hem perdut de vista la resta del grup i hem anat cap a casa.
Si el dissabte vaig passar força fred pujant pels minerals, avui he suat de valent i m'he hagut d'aturar per treure'm la jaqueta, acabant en màniga curta. Mentre, faig la foto clàssica del Turó de Montcada i de Montserrat


I ja només em queda tornar a casa mentre penso com de bé m'ho he passat avui i la sort que tinc de poder ciclar amb vosaltres.