Benvinguts al nostre bloc

Si voleu les traces de les sortides pel GPS, demaneu-nos-les marviba23@hotmail.com

dimecres, 18 de novembre del 2009

Vallromanes-Santa Coloma de Gramenet

Btt


El dia 10 d’octubre vaig tornar a Vallromanes, aquest cop amb els amics Diesel i Surfer de Bttbadalona. Aquí els tenim, al punt de reunió de Badalona




Hi ha molt bon humor, com sempre que ens trobem






No puc fer fotos de cara, ja que porten un ritme fortíssim i m’he d’acontentar amb veure’ls per darrera



Aquí tenim la nova “Blanqueta” d’en Diesel, que n’està molt content vist el seu bon comportament tant a les pujades com a les baixades



Aquí ja m’havien cansat tant que els vaig dir que em llancessin, però no ho van fer ja que ho prohibeix el cartell



A la pujada cap el GR-92 vam trobar les marques de la Trinxacadenes, que s’havia de fer l’endemà i les vam seguir en un tram, tot i que en sentit contrari. Després d’una estoneta caminant vam enllaçar am la pista que surt de la Creu d’en Boquet i que passa per sota de la pista principal. Aquí estem quan s’acaba, en el moment d’enllaçar amb la pista principal, una mica abans de Sant Mateu. Com sempre, vaig al darrera intentant seguir-los de no molt lluny



I aquí estem a la Font de Sant Mateu, on ens vam aturar per menjar una mica i on no vam poder omplir el bidó ja que fa un temps que no raja



A Can Gurguí rajava poquet, però amb paciència vam poder omplir els bidons






I a Montgat ens vam aturar un moment per beure i menjar una mica



Com que tenia temps, vaig tornar a casa passant pel riu Besòs i per la ruta habitual de Santa Coloma fins al peu de Puig Castellar. M’agrada molt passar pel tallafocs que comunica Puig Castellar amb el Passeig dels Minerals



Per anar a casa vaig passar per Sant Jeroni, el Tanatori i la trialera de can Sentromà, que va fer de cirereta divertida després de les pujades finals.


Aquest és el perfil de la sortida



I el mapa