dilluns, 2 de febrer del 2009

PEDRAFORCA 360º

Caminada en família

Aquesta caminada la vam fer el 27-08-07, seguint una de les rutes georeferenciades de Palau Robert.

Sortint de Gósol, fem una volta de 360º encerclant el Pedraforca. Ens movem sempre dins del Parc Natural del Cadí-Moixeró.
Aquí estem en el moment de la sortida

En el primer tram de la ruta (uns 4 km) anem pujant de manera constant, per un bell senderó que ens deixa ben contents

Trobem alguns prats amb el ramat pasturant al costat de la bassa d'aigua

La pastoreta Núria guardant el ramat

Seguim pujant fins arribar al capdamunt de la vall de Cerneres, amb el Cadinell al fons

Al davant tenim el preciós sender que ens portarà al Collell

Arribem a la Font de la Roca, d'aigua fresca i bona, que ens va molt bé en un dia tan calorós i després de tanta pujada

Ara estem al capçal de la Vall de Cerneres

La Núria ens està esperant en la cruïlla de camins del Collell. Per aquí hi havia passat uns dies abans en Btt, amb els amics de Btttarragona

Veiem el detall dels indicadors

Després de baixar per pista en direcció a Saldes, pugem una mica i arribem al refugi Lluís Estasen, on ens mengem un entrepà boníssim de truita de patates i descansem una estona a l'ombra

Travessem una tartera; a l'altra banda tenim la serra Pedregosa, amb el Comabona al fons.
Aquí, al Comabona, hi intentaria pujar l'octubre següent amb els amics de Bttbadalona

Veiem bells exemplars de flors

i arbres ben estranys

Ja estem tornant a Gósol. La calor i la llargada de la caminada es fa notar una mica, però l'Oriol, com sempre, no perd el somriure

Ja som a Gósol, fem un gelat "Magne" i ens comenten que ha estat el dia més calorós de l'any. Aquí estem asseguts i amb una mica de cansament a la cara

Anònim ha dit...

Carai, quina cara de felicitat que feu tots plegats!!... es molt lògic veient per allà on aneu . M’encanten les fotos i veure que vosaltres també sabeu escoltar el silenci. Pere, la Margarida m’adsorbeix el poc temps que tinc! Ja que soc una fanàtica de les seves receptes jeje... però passaré per aquí de tant en tant, doncs aquest bloc dona molta serenitat. Una abraçada.

Margarida i Pere ha dit...

Hola Rosa
Guarda'm alguna magdalena, que jo fa anys que no en menjo: quan arribo a casa ja no en queden.

A mi també m'agrada molt el bloc de la Margarida: els escrits, les fotos...i el menjar.

Veus bé les fotos? Les he posat més grans, per a què es vegin més bé i a casa les veig perfectament, però a la feina em queden tallades per l'esquerra; penso que és pel sistema operatiu, a casa XP i a la feina W2000.

Encara tens problemes amb els enllaços?

Ahir vaig veure que no es publicava directament el teu comentari. Penso que ja ho he solucionat i a partir d'ara entraran sense passar per censura prèvia.