Benvinguts al nostre bloc

Si voleu les traces de les sortides pel GPS, demaneu-nos-les marviba23@hotmail.com

diumenge, 22 de gener del 2012

DIABLE VIDRANÈS AMB BTTMANIA I ALNAT (23-10-2011)


Una altra ruta memorable, continuació de la que vam fer el 2010 (Torelló, Rupit, Torelló) i que tant ens va agradar.
Això és el primer que vaig posar al fòrum de bttmania.org :
Una ruta preciosa.
Ho sento pels que no han pogut venir.
Corriols i corriols.
Alguna pujadeta per asfalt.
Més corriols, seguint marques d'armilles clavades als arbres: territori Alnat.
Petit piscolabis, força vegetarià.
Més corriols, més fulles, més colors, més boscos en el seu punt.
Una mica d'aigua al peus.
La ruta s'ha fet curta, no s'havia d'haver acabat mai.

En fi, dia memorable.
Estic molt content per tornar a coincidir amb tots.
Alnat: gràcies.

I més tard:
Unes fotos:

Mirant el mar blanc




En acció


Pugem a Bellmunt




Mireu on queda la Verge, per on passava en Diesel uns minuts abans


Una rampa més i ja serem a dalt




Xavi_BM, aquesta no està passada pel Photoshop

(continuarà)

Segona entrega:
I baixem per anar cap a Vidrà


La pista de les 7 Fonts està preciosa




Són les 13:13, hora de dinar




Seguim pujant enmig de verds i grocs




Jo també me'n vaig a dinar: a la taula i al llit, al primer crit. Demà, si puc, seguirà.

Tercera entrega:
Segueixo amb la meva foto-novel·la per entregues. Aquests dies no tinc massa temps, ho sento.

En l'entrega anterior estàvem pujant per la pista acolorida, ara ja hem arribat al punt més alt, on ens espera l'Alnat. No ha perdut el temps i ha trobat una nova ruta que ens agradarà molt quan l'"estrenem"


I amb l'Alnat comença el festival de corriols, amb alguna passejada fora pista








Ens quedem uns instants sense paraules


I seguim corriolejant, aquí amb una arrel una mica complicada de passar


Anem al restaurant, per corriol, és clar:


Els gossets ens miren, curiosos, però no els fem massa cas: són "tres quarts de quinze" i hi ha gana


Com que som pràcticament vegetarians, amb una amanideta en tenim prou


M'han dit que en aquest restaurant a més d'amanides també hi fan algun entrecot, però de veritat que diumenge no en vaig veure cap. Hi haurem de tornar per comprovar-ho

La pluja ens ve a trobar, però per sort ens escapem d'una bona i seguim en la nostra línia corriolera


La propera vegada portarem un K-6 i baixarem riera avall


Passem per l'esquerra


Per la dreta


I pertot


Al Molí ens acomiadem de l'Alfons, contents per haver-nos retrobat i pel rutot que ens acaba de regalar. Gràcies Alnat. I, és clar, seguim corriolejant


Ja som a la vora de Torelló, el sol s'esta adormint



Encara tenim temps de fer un últim corriol, força aeri, amb el Ter al costat


I ja som al punt de partida/arribada, on en Xavi_BM ens ensenya com s'ha de tractar la bici



Fi, ja no us dono més la tabarra.

Bé, una mica més encara de tabarra. De les tres sortides que s'han fet buscant el Diable, n'he pogut fer dues, la primera i aquesta, i m'han semblat "pota negra". Jo no he trobat el Diable, però sí la joia de compartir ruta i taula amb aquest grup tan fantàstic amb qui tinc la sort de poder ciclar.
I a la propera sortida, sigui buscant el Diable, sigui buscant els volcans, sigui buscant les Roses, no hi falteu si podeu.

Fi, ara sí.

La ruta és al wikiloc