dijous, 14 de juliol del 2011

Castell de Burriac (22-05-2011)

Aquesta és la crònica d'aquesta sortida plantejada pel Silvesterbike, que vaig penjar a Bttbadalona:

Molt bona sortida, amb corriols, alguna pujada i una aproximació inèdita per a mi a Burriac, molt més maca que la ruta habitual, tot i que hem hagut de caminar uns 200 metres.
La tornada pel Camí del Mig també m'ha agradat més que el camí de sempre.
Queda pendent enllaçar amb Montcabrer, baixar el cactus i pujar de nou al GR-92 i ja tenim una ruta llarga gairebé perfecta.

Llàstima no haver-la pogut fer tots junts. Espero que en Super estigui bé, tot i que em sembla que és molt fort i que la seva caigudeta no l'afectarà massa. També espero que els manies tornin a estar ben aviat en forma i poder fer rutes "comdeumana" amb ells, patint per seguir-los com sempre havia passat.

La nova bici del Diesel, vull creure que durarà força. Pobreta, no sap en quines mans ha caigut

Pugem pel corriol del Pop fins la Vallensana. El grup fa goig

Passem pel Seminari, on se'ns ha afegit en Cumbreitor després de lliurar-se de la seva feina electoral, pugem al Turó d'en Galzeran per la vinya

De la vinya passem al corriol d'en Salva

Pujant per enllaçar amb el corriol de la Trinxacadenes ens hem hagut d'aturar una estona per arreglar una punxada i ens ha envoltat el verd. Feia molts dies que no coincidia amb el Cumbreitor ni amb l'Exteriores, que aquí acompanyen a la mamma que ha parit la sortida, en Lluís-Silvesterbike:

També feia molt (un any?) que no tenia la sort de ciclar amb els manies Jorditj i Xavi-Scott, que juntament amb en Xintu, ens han acompanyat avui

Qui ha baixat al damunt de la btt per la trialera de la Trinxa?. Efectivament, ho heu encertat:

Ens hem aturat a la plaça de Vallgorguina per agafar aigua i menjar una mica i hem pujat per la pista dels 4x4 fins al GR. Aquí tenim en Norbak en plena pujada

En arribar al GR hi ha hagut la primera divisió del grup i ens han deixat els que tenien obligacions familiars. La resta hem seguit pel tobogan

A la Creu d'en Boquet ens ha deixat en Super, que ha tingut una caiguda i ha trencat el selló. Al Dolmen ens hem tornat a dividir i per anar a Burriac només hem quedat en Sivester, l'Ivi i jo. Una pena que la resta s'hagi perdut la nova ruta lligada pel Lluís, molt maca com he dit abans.

Aquí estem en un revolt del corriol quan es veu per primer cop el castell

La nova ruta ens ha deixat una mica més avall de l'entrada de la trialera del cementiri de Cabrera i la temptació de no pujar al castell ha estat forta, però l'hem sabut superar.
Aquí tenim un petit vídeo, que no fa justícia a l'Ivi, que està molt fort i ha anat sempre al davant, pujant i baixant moltíssim, però a qui li ha relliscat la roda gairebé al capdamunt de la pujada del Castell. Un plaer ciclar amb ell, espero poder compartir moltes rutes d'ara en endavant

I la foto de grup al peu del Castell

I la del corriol que alguns tenen pendent

En Lluís i l'Iván, baixant per la part més difícil de la trialera del cementiri. A les fotos no ho sembla, però realment es un tram complicat

I ja som a la platja, amb l'Ivi estirant per avançar el tren

I aquesta és una crònica d'un altre dels fillets d'en Silvester, un noi força prolífic.

Podeu baixar-vos el track del wikiloc.