Benvinguts al nostre bloc

Si voleu les traces de les sortides pel GPS, demaneu-nos-les marviba23@hotmail.com

dijous, 24 de desembre del 2009

Pels bells voltants de casa

Btt






El dia 7 de novembre havia de començar a treballar a les 13:30 i com que tenia poc temps per la bicicleta vaig decidir sortir d'hora i donar voltes pel costat de casa per poder-hi ser sobre les 12 del migdia.



Per començar vaig fer el "meu circuit", pel que passo gairebé cada dia al matí. Portava màquina de fotografiar i a la carena Alella-Tiana vaig fer aquesta foto de Tiana






Podeu veure el bosc cremat fa quinze anys, l'església de Sant Cebrià a la dreta, casa meva al darrere d'una grua, Montgat a l'esquerra ocupant la muntanya, més al fons Badalona, les torres de la tèrmica de Sant Adrià i Barcelona amb la Balena-Montjuïc al fons del tot.



Les fulles de les vinyes encara no han caigut i brillen amb el primer sol del matí
Image Hosted by ImageShack.us




Aquesta és la vinya de Can Fàbregas, a tocar de l'ermita de l'Alegria
Image Hosted by ImageShack.us




Amb els ulls plens dels colors dels pàmpols vermells pujo cap als 9 Pins i el Turó d'en Galzeran, el punt més alt del terme: 485 metres. Baixo al Seminari i torno a pujar més d'un cop; m'arribo a la Cartoixa de Montalegre i des de dalt faig la foto del claustre
Image Hosted by ImageShack.us



Encara hi ha monjos, potser d'aquí a uns anys ja no en quedi cap ja que tots són força grans i alguns estan delicats de salut. Segueix sent un oasi de pau, però s'està apagant de mica en mica. En vaig sortir molt trist quan vaig visitar-lo i parlar amb un dels monjos vellets a la seva cel·la fa un temps.



Mentre pensava en aquella visita vaig veure el mar, preciós en aquell moment, i vaig intentar agafar-lo per vosaltres
Image Hosted by ImageShack.us




I me'n vaig anar a solcar-lo amb aquesta vela, amb la cançó d'en Raimon al cap
Image Hosted by ImageShack.us