Benvinguts al nostre bloc

Si voleu les traces de les sortides pel GPS, demaneu-nos-les marviba23@hotmail.com

diumenge, 14 de novembre del 2010

Per Collserola amb Bttbadalona (31-10-2010)

Sortida de Tots Sants, amb vídeo i crònica:

Per les pistes de Collserola (II) from Pere Brufau on Vimeo.




Sortim de la Plaça i anem al pont de Montcada que ens porta al Parc de les Aigües, on el Martin ens espera per portar-nos cap a Collserola passant pels seus dominis de Can Cuiàs, que desconeixia i que m'han agradat molt, i comencem a pujar





En Dydy ha fet la Falconada super llarga de Sabadell i ha enllaçat amb nosaltres



Després de pujar, toca baixar. Mentre, veiem l'Arc de Sant Martí



A nosaltres ens plou una mica, però al Montseny sembla que hi cau un bon ram



Al Forat del Vent el panorama és espectacular, tot i que la foto a contrallum no fa justícia



Al Portell de Valldaura ens fem la foto oficial de grup. Asseguts al davant i de dreta a esquerra: Manolito, Cumbreitor, Mak i Klein. Al darrera i drets: Martin, Linneo, Gordi, Dydy, Diego, Jose Luis, Dojavi, Keoki i Pere



Baixem per la serra d'en Gatell cap a Can Cerdà primer i cap a l'Àrea de lleure de Can Coll després, on ens entaulem per esmorzar. En Keoki beneeix la taula



Pugem ara cap a Can Coll i baixem en direcció a Sant Cugat. Tenim temps de fer de pastorets i tot



Passem pel torrent de Sant Oist, ben enfangat, i ens trobem algun dels participants d'una pedalada. Al Dydy li volen donar esmorzar al veure´l amb dorsal, però seguim endavant passant pel costat de la riera de Sant Medir i del Pi d'en Xandri. La foto surt d'aquella manera, ja que no ens aturem. El nen em pregunta si estem fent una cursa, no m'estranya ja que correm molt



Una mica més endavant ens trobem als Bttmanies Francesc, Primo, Trevi i Juan, a qui ja havíem saludat a Can Coll, i al Xavier 1965, que estava passejant amb la seva princesa i se'ls havia trobat. Més endavant ens tornarem a trobar als Manies, que estan provant camins per una nocturna.

Nosaltres seguim Can Borrell amunt, fins enllaçar amb la carretera a la urbanització Sol i Aire (i pujada hi afegiria jo)



Pugem una mica per carretera i a Can Torres, mentre decidim si passem pel Aqüeducte o no puc fer aquesta foto de tardor



I mentre decidim si pugem o no al Tibidabo, aquesta de Barcelona, Santa Coloma, Sant Adrià, Badalona, Montgat, El Masnou....



Ni passem per l'Aqüeducte ni pel Tibidabo, baixem cap a la Font de la Vista Rica i el Turó del Maltall de Magarola







Tornem a passar pel Forat del Vent, on ens reagrupem







A Bttbadalona quan veiem una pujada, hi anem de cap. Per això pugem fins al Turó de Roquetes





En Martin ens guia per un senderó preciós que ens baixa fins el riu, per on baixem a molt bon ritme fins el pont de Santa Coloma. Allà m'acomiado de tothom per pujar cap a Can Zam, on m'aturo a la font i la pobra bici està ben bruta després de la sortida



Aquest és el famós Tub



Es nota que pel camí hi passa molta gent



Ja he deixat el Camí dels Minerals i estic pujant pel tallafocs que porta al darrere del Poblat Ibèric. Podeu veure com es nota l'erosió provocada pel pas continuat de ciclistes



Aquí hi viu algun de nosaltres, oi?



El dia ha començat molt tapat i amb pluja, però ara és radiant, amb una mica de vent i molta visibilitat







Jo també estic radiant, després del matí tan bo que he passat. Em trobo molt bé i baixo pel corriol de Sant Jeroni jugant amb la tija com un nen. A la pujada m'he d'aturar un moment ja que el canvi no funciona i els pinyons no baixen. Miro, remiro, netejo i segueix sense funcionar. Segueixo endavant i a Can Dimoni m'adono que és per culpa d'un cargol que està ben fluix. El collo una mica i ja funciona: fins i tot això em surt bé, jo que sóc un negat de la mecànica.

Pujo pel Tanatori i, feliç, faig una foto a contrallum de Collserola, mentre dono gràcies a Déu per tot