Benvinguts al nostre bloc

Si voleu les traces de les sortides pel GPS, demaneu-nos-les marviba23@hotmail.com

dilluns, 19 de novembre del 2012

Tiana + Endimoniada (20-05-2012)

Caminada

L’Endimoniada és una cursa nocturna de muntanya nocturna en la que es puja des de la platja fins a la torre de guaita de la Coscollada de l'Amigó


i es torna a baixar fins la platja, passant per corriolets una mica tècnics, en un trajecte d'uns 18 km i amb un desnivell d'uns 500 m positius.
Córrer de nit per aquest terreny no ha de ser fàcil, tot i això hi havia una 400 participants quan es va fer, el dia 2 de juny. Aquí teniu l'enllaç a un vídeo de la televisió de Badalona del dia de la cursa

El dia 20 de maig vaig fer el recorregut sortint des de Tiana, caminant a les pujades i trotant una mica a les baixades. Vaig trigar  90 minuts per arribar al Vigia Beta, i en total em van sortir 2h 44', així que m'hauria anat justet per poder-la fer, ja que el temps màxim per fer-la era de 3 hores, i això que de dia ha de ser molt més fàcil que de nit.
M'agradaria provar-ho algun dia de nit, i arribar de bon matí al Pont del Petroli, però de moment no m'hi veig, sóc més aviat diürn.


Aquest és el  meu recorregut al wikiloc, l'Endimoniada sortiria del petit rectangle de la platja, la resta és l'anada i tornada a Tiana.