Benvinguts al nostre bloc

Si voleu les traces de les sortides pel GPS, demaneu-nos-les marviba23@hotmail.com

dilluns, 23 de maig del 2011

TIANA - COLLFORMIC - TIANA (03-04-2011)


Per anar a Vic sempre havia passat pel Pantà de Vallforners, seguint més o menys la ruta del Meridià Verd.
Ahir vaig provar de pujar per Mosqueroles i el Montseny, seguint a partir d'aquí una pista que recordava més suau que la de Vallforners i que fa uns anys havia fet amb alguns amics de Bttbadalona.

Volia evitar un tram de carretera que va des del Montseny fins l'ermita de Sant Martí del Montseny, però a més de perdre'm, vaig haver de caminar força estona. Tot i això, l'indret és preciós i val la pena anar-hi, ni que sigui en ruta en sentit contrari.

El problema d'ahir és que quan vaig arribar a l'ermita estava molt cansat i gairebé sense aigua: tanta caminada no me l'esperava. Sort que al quilòmetre 80 vaig trobar la Font de La Castanya i vaig poder beure la seva aigua fresca i bona.

Tot i haver begut i menjat, em va costar força arribar a Collformic, en part per una intensa ventada que es va anar girant i que afortunadament al cap d'una bona estona va amainar tan de pressa com havia començat.

A Collformic tenia tres opcions: baixar a Vic passant pel Matagalls Xic, baixar-hi passant pel Brull o bé tornar a casa per Vallforners-Meridà Verd. No tenia massa temps, però vaig decidir tornar per Vallforners, ja que tornar en tren no em feia massa gràcia.

Si mireu el track a http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1589392 veureu que no vaig seguir exactament la ruta del Meridià Verd, ja que el track que portava al GPS en algun tram s'hi anava apartant, però hi podria haver passat fins i tot sense track, ja que està molt ben senyalitzada.

Unes fotos:
Pujant a peu pel preciós GR-5


Sant Martí del Montseny, gairebé en runes


La Font de la Castanya, al miriàmetre 8. Aigua fresca i bona que em va salvar la vida


Fongs i lianes malden per veure qui podrà finalment amb l'arbre


El bell Pla de la Calma


La Font de l'Avi, baixant a Vallforners. La pista, amb força pedra, no està massa malament, creia que estaria més trencada


El Pantà de Vallforners, ple fins dalt de tot


Vaig sortir de casa de nit (a les 6:43) i vaig tornar de nit (faltava poc per les 21 h), cansat com poques vegades després de pedalar 13h i de 67' d'aturades.

Clicant la foto del GPS podeu trobar el track penjat al Wikiloc: