Benvinguts al nostre bloc

Si voleu les traces de les sortides pel GPS, demaneu-nos-les marviba23@hotmail.com

dimarts, 20 de març del 2012

Pels camins de l'Alegria



No m'agrada fer promeses de cara a l'Any Nou i no n'havia fet mai, però aquest desembre passat em vaig proposar fer alguns canvis en la meva vida, deixant de dir sí a tot i portant una mica les regnes dels pocs o molts dies que em quedin per viure. Alguns d'aquest propòsits eren de caire més personal i no cal dir-los aquí, altres eren una mica més trivials: sortir més puntual de la feina, caminar una hora al dia, tornar a sortir els matins en Btt, llegir una hora al dia... De moment els estic complint força i estic molt content d'haver-ho posat a la pràctica.

I un d'aquests hàbits retrobats que em dóna més satisfaccions és tornar a caminar. De fet, quan amb la Margarida vam començar el bloc volíem compartir caminades i sortides en Btt fetes en família o no, però ben aviat les sortides en família van anar disminuint i les caminades van desaparèixer: els nens es fan grans, estudien a fora... Així el bloc es va anar convertint en un recompte de les meves sortides en Btt, passades aquí després d'alguns dies d'haver-les penjat en els fòrums de Btt on entro regularment.

Pensava que no tornaria a posar cap sortida amb cap del fills però vet aquí que el dia 8 de gener vam fer aquesta petita volta pels voltants de Tiana amb una d'ells.
És una caminada curta, de poc més d'una hora a pas ràpid, ideal per quan es té poc temps o per quan es comença a caminar després de molt temps, com és el nostre cas.
Hi ha alguna pujada intensa però no massa llarga, com la que va del Coll de Vendrans a la pista carenera amb Alella i unes vistes precioses del mar, Alella, Tiana i el Barcelonès.

Sortim de l'Ajuntament de Tiana, anem cap a Can Gaietà i travessem el Torrent dels Grills per agafar el camí que va paral·lel al Torrent una mica més amunt. Es podria passar pel Torrent, però hi ha trams on està força brut de caguerades de gos i és molt millor fer aquesta petita pujada per la falda del Rocar. Després d'uns metres, el caminet ens deixa de nou al Torrent, però ara ja hem passat la zona bruta. Anem pujant una mica fins al Coll de Vendrans, on deixem el Torrent i agafem una pista que s'enfila molt fins el terme d'Alella, on agafem la pista carenera
Photobucket

Deixem la urbanització d'Alella enrere i baixem en direcció a Can Fàbregas, sempre amb bon camí i gaudint de tot el que tenim als nostres peus
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Passat Can Fàbregas tornem a pujar una mica i arribem al punt més alt de la pista; a partir d'aquí pràcticament ja tot és baixada fins a casa
Photobucket

I gairebé sense adonar-nos-en arribem a l'ermita de l'Alegria, des d'on baixem fins Can Gaietà
Photobucket

Photobucket

I així, amb l'alegria de la joventut, acabem la sortida
Photobucket

El track és al wikiloc