Benvinguts al nostre bloc

Si voleu les traces de les sortides pel GPS, demaneu-nos-les marviba23@hotmail.com

dimarts, 22 de novembre del 2011

Font de la Dinamita (20-08-11)



Avui he fet una sortida una mica fora del que és normal en dissabte: anar a Badalona, fer la sortida amb els amics de Bttbadalona.com i tornar a casa ja sigui pel "Tub" o per la via ràpida. En comptes de fer tot això, he sortit una mica més d'hora, i he fet el "meu circuit", el que faig gairebé cada dia. Aquí estic a la carena divisòria entre Alella i Tiana, amb la vinya verda vora el mar:


El sol comença a treure el nas entre els núvols


M'aturo un moment per veure casa meva, tot i que no vaig massa sobrat de temps


A bon ritme, per no fer tard, baixo per l'ermita de l'Alegria i pujo altre cop, ara per les "esses", fins als Nou Pins. I d'aquí passo pel Seminari i pel Dipòsit per baixar al punt de trobada de Bttbadalona, on em trobo el nou invent del Nor_bak: dos seients a la Btt


Mira-te'l, que content està amb la seva joguina


I ja tots junts, tornem a pujar per l'inevitable Dipòsit. En Diesel, que es coneix tots (tots, i més que n'hi hagués) ens porta a la Font de la Dinamita, indret màgic enmig del no res on jo no hi havia estat mai. Aquí el tenim, amb àurea
al damunt i tot


Després de la volta que ens ha portat a la Font de la Dinamita, tornem a la pista carenera i ara pugem per la Vinya al Turó d'en Galzeran. Del Turó anem a Alella, alguns passant per la trialera que està força malmesa




Anem fins al Coll de Cera i seguim una mica més per la carena. Al trencant de Vallromanes ens separem: jo hi tiro i els companys se'n van cap a mar, baixant per la trialera d'en David, ja que no estan per pedalar més: fa calor, una mica de peresa la pujada de Vallromanes, és una mica tard... totes les excuses valen.
A mi em va molt bé la baixada a Vallromanes, per corriol llarg i fàcil de fer


La pujada se'm fa una mica llarga, però ho faig per la banda més fàcil, la que porta a Can Poc. M'ho prenc amb calma i, quan arribo a la carena de nou, em regalo una baixadeta als col·legis d'Alella pel corriol de sempre, que és una delícia. I d'Alella passo a casa pel Camí de Baix d'Alella.

El mapa de la sortida


El Perfil


El track és al wikiloc: