Benvinguts al nostre bloc

Si voleu les traces de les sortides pel GPS, demaneu-nos-les marviba23@hotmail.com

diumenge, 3 de juliol del 2011

BADALONA-TURÓ DE L'HOME (30-04-11)


Sortim de Badalona ben d'hora, amb la intenció de pujar al Turó de l'Home. Hem de passar pel Corredor, Vallgorguina, Sant Martí del Montnegre i Sant Celoni. I la baixada l'hem de fer per Mosqueroles i Santa Maria de Palautordera, des d'on anirem a Sant Celoni per agafar el tren.

Aquí estem al dolmen de la Roca d'en Toni, després de fer els corriols del tobogan. Allà ens trobem al Lluís (Silvesterbike)que ha sortit més tard de Badalona però al no fer els corriols ens atrapa i es fa la foto amb nosaltres


A Can Bordoi ens aturem una mica per fer un entrepà, hi hem arribat després de fer els corriols de Sant Bartomeu i de la Pedrera


I aquí som al Corredor, fent una mica el pallasso

Després de baixar força estona, pugem al Dolmen de la Pedra Gentil


A l'hora de baixar en Surfer i en Nor_bak no es tallen gens



Després d'una pujada amb molt desnivell i amb molta calor, arribem a Sant Martí del Montnegre


I baixem pel GR-5 fins Sant Celoni, que deixem enrere per seguir pujant pel GR-5. Ja veiem el Turó ben a prop, però encara ens falta molt


En aquesta part de la pujada no puc seguir al dúo dinámico i els dic que segueixin, que no m'esperin, que no arribaré ni a l'estany d'en Viada.
Em sap greu que m'esperin, intentaré pujar al meu ritme però no vull destorbar. Ells tiren amunt i jo també, però a un ritme molt més baix, de manera que els perdo ràpidament de vista. Segueixo fins l'estany, on m'aturo molt cansat i amb poques ganes de seguir pujant, però allà penso que només em queden uns 650 m (un dipòsit i mig escàs!) i d'aquests metres molts són en carretera, més fàcil de fer que la pista i decideixo seguir endavant.
Quan em falta molt poc per fer el cim, em trobo al duet que baixen. Pensava que haurien fet una variant pel darrera i per això no els havia vist a baixar, però m'expliquen que s'han entretingut a l'estany i a dalt.
M'esperen un moment per deixar-me fer el cim i baixo sense aturar-me ja que fa força fred


Els convenço per fer-los passar per Mosqueroles, camí de Santa Maria


I ja només ens queda enllaçar amb Sant Celoni per agafar el tren, després de 10h32' d'haver sortit.
Podeu trobar el track al wikiloc.