Benvinguts al nostre bloc

Si voleu les traces de les sortides pel GPS, demaneu-nos-les marviba23@hotmail.com

dimecres, 9 de març del 2011

Badalona-Santuari del Corredor-Burriac-Vilassar de Dalt (13-02-2011)





L'anada al Santuari del Corredor és d'una certa duresa, però ja l'he fet uns quants cops i mai m'havia costat tant com aquest diumenge. Vaig començar molt malament, patint molt per seguir el ritme dels amics bttbadalonins i quedant-me molts cops despenjat al darrere. Després del Corredor em vaig trobar més bé, però les pujades que hi ha a partir de Dosrius em van tornar a costar molt. Sort en vaig tenir del meu "mític" entrepà de cacau solidari, que a Burriac em va donar les forces que em faltaven per arribar al capdamunt de Cabrils per poder baixar per la trialera del Cactus fins Vilassar de Dalt. La tornada, per la platja, va ser força plàcida tot i el vent que ens bufava de costat. Aquesta és la crònica de la sortida, molt similar a la de l'any passat però amb unes quantes variants corrioleres que vaig manllevar de l'amic David de bicimontgat.com  i que ens van agradar molt (gràcies per compartir-les!), que vaig penjar a Bttbadalona.com:


Avui tinc poques fotos del grup, he anat gairebé sempre al darrera i no tenia esma ni per fer-ne. Les poques que he fet gairebé totes són de la part final. Ho sento, però estava fos:

Foto oficial al Dipòsit

Enllacem amb la Creu de Can Boquet, després d'una variant corriolera que alguns s'han perdut. El pobre Paco encara els està trucant ara




A Can Bordoi, aturada per menjar una mica





I un altre cop menjant, ara al Corredor



No hi ha hagut manera de fer-li la foto i que no fes ganyotes. En té un gran repertori, aquesta és una de les menys exagerades

Ja hem baixat a Dosrius, ens queda una bona pujada

Com en cada sortida, una gran companyonia entre tots els Bttbadalonins

Un dels pistolers més dolents i lents del panorama, quan ja només quedàvem tres destalentats Preciosa foto, ben enquadrada, amb el castell de Burriac al fons ben visible. No me'n sé avenir de com en sé tant de fer fotos


En nor_bak  cuidant la seva bici, increïble primícia

Ja som als peus del Castell. Sort del cartell del darrere, sinó més d'un s'hauria quedat allà tirat a la paperera

Amb cara de gola, abans de devorar l'entrepà

Som a Cabrils, on ens aturem un minut per omplir d'aigua

Ja hem pujat al capdamunt del Cactus

En Raúl anava tan sobrat, que fins i tot ha fet el tram de la platja amb els ulls tancats

I al Masnou la foto de comiat

Ja només em quedava arrossegar-me fins a casa després d'un altre gran dia de btt, amb sang, suor, llàgrimes i també molta alegria.

I aquest és el vídeo de la sortida
TIANA- CORREDOR-BURRIAC-CACTUS-TIANA (13-02-2011) from Pere Brufau on Vimeo.



1 comentari:

David ha dit...

Havia'm si puc coincidir un dia amb vosaltres i em foteu canya, perque quines rutes!