diumenge, 3 d’octubre del 2010

Badalona - Turó de l'Home 2010 (18-09-2010)

El dissabte 18 de setembre, des de Bttbadalona havíem programat la ja clàssica sortida de Btt Badalona-Turó de l'Home, una petita aventura que fem cada any a finals de setembre o a començament d'octubre en la que intentem evitar l'asfalt pràcticament fins la pujada final des del Mirador de les Guaiadores. Cada any hi ha més amics que s'hi afegeixen i enguany hi havia més de 80 apuntats, però el temps plujós d'aquells dies, amb molta pluja el dijous, divendres i la matinada del dissabte, va fer que hi hagués força dubtes. Finalment vam ser una quarantena de ciclistes els que ens vam reunir al punt de sortida, amb la idea d'anar fins on la pluja ens deixés arribar. Afortunadament només ens van caure unes gotes i, tot i la boira que hi havia al cim, pràcticament tots vam poder pujar-hi.
Com l'any passat, al darrere anàvem tancant el grup en Paco (Sonic) i jo mateix, per intentar que tothom pugués fer cim, i per això hi ha poques fotos en la crònica que vaig penjar a Bttbadalona i Bttmania i que aquí reprodueixo. Si voleu més informació, la trobareu a Bttbadalona.

En Jordi, abans "Lo Coronel" i ara rebaixat a "Lo p*to cabo", per suspendre la convocatòria al fòrum sense consultar a qui corresponia, es va presentar a la plaça vestit de carrer. Com que va veure que la cosa tirava endavant, va tenir temps de tornar amb la bici per començar la sortida

Va pujar a dalt així, sense mànigues. Suposo que és per això que li surten les cròniques tan malament, es va quedant sense neurones per congelació

Qui arriba?

Aquí la tenim. És la Martirio, amb en Gordi, el seu marit. Puja al Dipòsit i després baixa a Montcada per agafar un tren fins Sant Celoni i fer la pujada des d'allà

En Xavi-Exteriores, que feia la seva primera BDN-Turó i va pujar pletòric al cim, ens atrapa al Seminari. Aquí està pujant als 9 Pins

Massa temps havia passat des de l'última sortida junts. Fas el bé sense que se sàpiga, Sonic. Una gran sort poder pedalar amb gent com tu

El riu, altres cops ben sec, amb tanta pluja baixava amb força aigua. En Dojavi, un autèntic màkina, passa al davant

En Mak enguany no va poder pujar fins al cim, es va quedar al Mirador de Les Guaitadores

Aquest és l'Andrés, en Jimix, suposo que ja l'heu conegut

Aquest noi, que anava amb unes espardenyes, va pujar molt bé fins dalt de tot. Les aparences, a vegades, enganyen

Al Francesc ja el coneixeu. Una altra bellísima persona amb qui he tingut la sort de compartir algunes (poques) sortides. Venia de Barcelona i ens va agafar al Seminari de la Conreria. Tenia la intenció d'acompanyar-nos una estona i a la fi va pujar fins dalt. Jo no sabia que no portava la roba adequada (potser no portava ni menjar?), i vaig intentar animar-lo perquè seguís endavant, amb la meva alegre inconsciència... Em sap greu haver-te fet patir, Francesc.

Aquí en Silvester va fer un dels seus acudits. Encara ric ara...

I no podia faltar en Raúl, fent de les seves

Comencem a parlar amb el nostre codi secret

Alguns ja s'han adonat de quin és aquest secret que tan ben guardat crèiem tenir

i han descobert com són les nostres barretes energètiques

Enguany ha plogut tant que en alguns llocs el camí s'està tapant

En José Manuel s'atura quan veu unes móres, boníssimes . Ell i el seu cunyat Xavier són dos nous amics més que també van fer la BDN-Turó per primer cop

Aquí ja estem a la carretera, patint una mica. Pel Martin és la primera BDN-Turó, en Keoki gairebé ja és un veterà i ajuda per a que ningú es quedi pel camí

I en Klein treu les forces d'on només ell sap per arribar també

Mentrestant, el vedell popa amb ànsia

I ja som a dalt

En César també va pujar, tot i que encara no ho va fer en bici. Espero poder ser al cim quan d'aquí uns anys pugi en Btt

Moltes gràcies a tots.

El dia 9-10-2010 hi ha una " Turó Replay", però sortint de Sant Celoni: es puja al Turó pel GR-5 i es baixa fins Badalona.