dijous, 11 de desembre del 2008

BADALONA-TURÓ DE L'HOME

Ruta en Btt

Es tracta d'una sortida que fem cada any a finals d'estiu, organitzada per Bttbadalona.

Procurem evitar l'asfalt i passar gairebé sempre per pista, fins i tot el primer km de la pujada final al Turó el fem per una pista que acaba morint a la carretera.
Enguany no hi ha hagut cap avaria, caiguda o punxada i pràcticament tots hem pogut arribar al fred cim del Turó de l'Home.
Com que hem de fer molts km (més de 100) i el desnivell és important (més de 3000 m), sortim
molt d'hora de Badalona, quan encara és fosc, i pugem cap a la Serralada de Marina.
Seguim pedalant , només aturant-nos per menjar una mica a Can Bordoi i al Santuari del Corredor.
A bon ritme anem fent fins que arribem a Mosqueroles, on fem l'últim reagrupament i tornem a menjar.

N'hi ha que van molt forts i pugen molt, altres no correm tant i acabem fent un grup de 7 bikers

que ens anem ajudant els uns als altres fins arribar al cim, on fa mooolt fred (com gairebé sempre). Això fa que els altres companys ja vagin baixant i no sigui possible fer la foto de grup a dalt.
Els extraterrestres ens vénen a veure amb el seus plats i ens animen en l'última recta de la pujada

Després d'una vertiginosa baixada pel GR-5, aturant-nos només per fruir de la bellesa de l'ermita de Sant Guillemarrribem ben contents i cansats a l'estació de Sant Celoni, on ens fem la foto per al record