dimarts, 30 de juliol del 2013

Santa Coloma -Sitges (25-11-2012)

BTT

En aquests dies estic intentant posar al dia el blog, penjant sortides molt sovint. Per fer-ho bé hauria de mirar de ser una mica més creatiu, però com que no tinc massa temps em limito a copiar i enganxar dels fòrums on he penjat abans la crònica perquè els companys la puguin veure.  Espero que em perdoneu i que no us importin les coses "internes" que hi trobareu i que potser a vegades no vinguin gaire a tomb. Aquí tenim una altra crònica copiada de Bttbadalona.com

Per pujar a Collserola, passem per la Torre del Baró: pujada intensa però ràpida, estalviant-nos el pas per la Meridiana. Amb el sol començant a sortir, ens fem una foto de grup

A la font de la Vista Rica, als peus del Tibidabo, ens aturem uns instants per agafar aigua i menjar una mica

I al banc del "si no fos" ens expliquem batalletes mentre els germans Silvester fan de mecànics

Som al costat de Can Badó, molt a la vora de Sant Pere Màrtir, i hi hem arribat passant per un corriolet força maco, senzill però amb algun tobogan. La font, on raja llet i mel, suposo que és la de Can Badó però no ho sé del cert ja que no hi ha cap indicador del seu nom

De Sant Pere Màrtir (un altre Pere i màrtir, com jo) baixem als defores de sant Just Desvern. A la Riera de  la Salut ens curem de tots els nostres mals i seguint-la ens atansem a Sant Feliu del Llobregat

Pel lateral del riu, que està asfaltat, anem ràpidament a buscar el pas que ens deixarà a l'altra banda, ja a tocar de Sant Boi del Llobregat

Pugem a Sant Ramon, alguns amb plat, altres amb més calma, que la sortida és llarga i no és qüestió de cremar-se massa. Tot i que ens ho prenguem amb tranquil·litat, les esses són exigents, afortunadament la pista estàs empre en molt bones condicions i això ens ajuda força.
Fem una curta aturada i seguim prenent el sol, com a bons avis jubilats

També fem alguna pallassada i ens ho passem bé, som vellets jubilats però amb esperit de nen

Baixem per una semitrialera cap a Sant Climent i pugem per la Serra de Roca fins la carretera de Begues a Gavà. Avui és dia d'eleccions, jo estic molt il·lusionat, penso que hi haurà canvis i que deixarem d'enfonsar-nos com fins ara, veig la bandera i penso que tot anirà bé

En Silvesterbike havia preparat un track corrioler alternatiu que ens permetria evitar uns quants quilòmetres d'asfalt, però ens el vam saltar. Queda pendent per la propera edició, on serà part de la ruta: si no el provem mai sabrem com és. Si surt bé el tindrem al "fons d'armari de tracks" i si surt malament, oblidant-lo tot sol·lucionat. Aquí el tenim, al Lluís, en una aturada de reagrupament a la pista que va de Begues a Sitges

I aquest és l'Exteriores, que en aquesta pista volava amb la seva Stumpjumper

A la Creu del costat del Puig de la Creu, que està una mica amagada, ens fem una altra foto de grup

Arribem a la Plana Novella, passant per la preciosa entrada principal, on un monjo amb una retirada a l'Igor del Jove Frankenstein ens obre la porta

i passem a dintre

Hi ha monjos blaus i grocs per tot

Deixem el monestir i seguim passant per bona pista. Correm força, ja que el camí té tirada a baixar, però també hi ha alguna pujada. Aquí en tenim una on en Monti i el Super van perdre una moneda i tots l'anem buscant desesperadament, és que era de 20 cèntims

Quan ens facin fora de casa, ja sabem on anar. En Manolito, un noi exigent, dóna el vist i plau a la nostra nova llar

I ja som a Sitges, vil·la optimista

Una altra cosa no serem, però de nets en som molt

I ja hem arribat a l'estació. Gairebé no tenim temps de res, el tren arriba i hi ha ganes de tornar ràpid: hem de votar, alguns volen veure la Fórmula 1, altres porten un coet al c*l