Benvinguts al nostre bloc

Si voleu les traces de les sortides pel GPS, demaneu-nos-les marviba23@hotmail.com

dilluns, 20 de maig del 2013

Font de l'Amigó- Hípica-Mas Ram (01-11-2012)


 El dia 1 vam fer una passejada cap a la font de l'Amigó aprofitant el sol i la bona temperatura. Vam passar per Can Sentromà, on el ruquet Macaret ens va venir a trobar


Vam pujar per corriol fins la Cartoixa, i vam seguir amunt per la pista del Tanatori, guanyant altura ràpidament

Vam baixar una mica fins el trencant del caminet de la Font de l'Amigó, on vam trobar aquesta pala

El corriol, ben assolellat, ens portava cap a la font


No perdíem de vista el mar

I vam arribar a la font

Baixant cap a Can Ruti, vam trobar una alzina enorme que tapa el pas, anant en BTT costaria passar

Al camí de Cal Dimoni vam veure aquesta mantis

Per tornar a Tiana, vam passar per Canyet i pel lateral de la B-20. Ja arribant a casa, vam veure aquest drac

I també una altra mantis, casualitat?


En total ens van sortir 13.6 quilòmetres, en poc menys de tres horetes.
Podeu trobar la ruta al wikiloc







1 comentari:

David ha dit...

Ostres, recordo perfectament que em vaig trobar l'alzina caiguda i... anava en bici!

Vaig tenir que passar-la per sobre, jo per sota, estirar-la, posar-la bé, del revés... uff... vaig estar com 5 minuts per fer el metre que hi havia d'arbre.