Benvinguts al nostre bloc

Si voleu les traces de les sortides pel GPS, demaneu-nos-les marviba23@hotmail.com

dilluns, 14 de febrer del 2011

Saltamarges a la neu (23-01-2011)




El dissabte 22 de gener va nevar.
La meva filla Núria i jo anàvem a l'aeroport i sortint de Tiana vam veure com queia aiguaneu a la B-20. Sentíem la TDP, la transmissió del partit del Barça d'en Puyal,  mentre anàvem parlant dels amics que ens trobaríem aviat. Del partit no en fèiem massa cas, però vam sentir que un dels locutors deia que estava nevant al Maresme. Llavors ja no plovia, érem més o menys a Sarrià. Vam trucar a casa i la Margarida ens va dir que no, que només plovia una mica. I de tornada la pluja ja s'havia acabat. Vaig pensar que si a dalt n'havia caigut una mica, amb la pluja posterior s'hauria desfet.


En sortir diumenge matí amb el companys Saltamarges vaig veure que el Turó d'en Galzeran estava enfarinat. El matí era fresc, però el cel ras augurava un dia radiant


No teníem la intenció d'anar a trepitjar la neu, però quan vam ser a la cara nord en vam veure força






I vam trobar en Jesús (Linneo), un amic de Bttbadalona, que també estava a la muntanya


I quan vam baixar per un dels corriols que porten a la pista dels Castanyers, vam tenir la sort de trepitjar neu intacta. Amb unes quantes fotos i dues o tres gravacions vaig muntar aquest petit vídeo que em recorda la sort que vaig tenir per ser allí

Saltamarges a la neu (23-01-2011) from Pere Brufau on Vimeo.