Benvinguts al nostre bloc

Si voleu les traces de les sortides pel GPS, demaneu-nos-les marviba23@hotmail.com

dimecres, 6 de gener del 2010

Volta al Montseny

Btt



El dia 13 de desembre vaig tenir la sort de compartir ruta amb Bttmania i el "grup del Montseny": Josep Maria Anglada, Lluís, Santi i Joan, que ens van preparar una sortida preciosa. Aquesta és la petita crònica que vaig escriure al fòrum de Bttmania, a www.bttmania.org


Molt bona ruta, molt bona companyia i molt bons fotògrafs. Aquesta, feta per l'Scott estirat damunt les fulles, la posaré de fons de pantalla


Moltes gràcies a tots pel dia tan bo de btt que ens vau proporcionar, especialment al Josep Maria. Al Santi no, que ens va enganyar des del començament...

Vaig fer molt poques fotos, ja que ja hi havia qui en sap fer fent-ne. Us en poso unes quantes amb una mica d'endarreriment: tot i que avui m'han enviat el Router, encara segueixo sense ADSL.


N'hi ha que ja de bon començament acusen el petit ressopó de la nit


Obrint camí



En Santi encara no s'ha posat el tapaboques



L'Scott gairebé se m'escapa


En Josep Maria, controlant sempre el ramat



Avui se m'han gelat els peus i m'he recordat de tu, Jaume



En Chus i en Mario, que està molt fort pujant i baixant, s'ho passen molt bé en aquesta "pujadeta". Es veu que els agrada patir


En Santi, tancant el grup i sempre controlant que no es perdi ningú


Un nou ball?



La primera part del trajecte té unes bones pujades. Aquí estem
arribant a un petit descans



Alguns necessiten remolcador


La baixada des de Sant Marçal és llarga, divertida i freda. No tinc fotos: primer tenia els dits gelats i després me'n vaig oblidar de tan bé que m'ho passava. Aquí ja ho hem baixat pràcticament tot i som a l'ermita de Santa Maria. Ens queda tornar a pujar

Per on els fem passar? Home, jo no els faria anar per la baixada asfaltada. Millor passar per les pujadetes de 22, 23 i 24 metres, que encara no s'arrosseguen pel terra...

A punt de ser ordenat cavaller del Montseny


He tingut la sort de tenir-te dos cops de guia. Espero repetir aviat



Tot i les pujades, ens ho passem molt bé




Fins i tot podem anar d'excursió a buscar castanyes


Preparant la màquina per la foto de grup. Aquesta feinada (fer fotos, preparar rutes, posar tracks, fer cròniques...) mai te l'agrairem prou



En Mario troba un lloc tan còmode que no hi ha manera d'aixecar-lo i en Jaume ja comença a perdre la paciència


Arribem a l'Abadia de Sant Martí de Riells, que té aquesta bonica portalada


Surt tímidament el sol i aprofitem per menjar una mica



Que així sia, però la bèstia humana ho és massa (de bèstia) per complir-ho


I després d'unes altres "petites pujades de 25, 26 i 27 metres" -Santi dixit-. de baixar pel GR-5 fins a Sant Celoni, i de travessar uns quants rius cabalosos, ja estem ben a prop de Can Marc. Estem cansats però contents, gairebé olorem la carn que ens cruspirem ben aviat



Gràcies!

I aquest és el perfil de la sortida:
Image Hosted by ImageShack.us