Benvinguts al nostre bloc

Si voleu les traces de les sortides pel GPS, demaneu-nos-les marviba23@hotmail.com

dimecres, 16 de setembre del 2009

Flor de Neu i el ventall secret


Novel·la



Tinc una amiga que quan vaig posar en aquest bloc un petit comentari sobre Tu, meu d'Erri de Luca, em va renyar per no haver fet un resum de l'argument del llibre i que ara segurament m'ho haurà de tornar a fer.

Volia posar-lo, i hi he estat pensant uns dies, però no n'he tret l'aigua clara: és la Flor de Neu una veritable laotong de l'Assutzena? O bé és l'Assutzena la que no ho és?

Potser el millor que podeu fer és llegir-lo i així en traureu la vostra conclusió. Us commourà i no el podreu deixar fins acabar-lo, ja que és un llibre preciós, que et fa pensar moltes coses, et trenca el cor i que et fa millorar -o almenys intentar-ho- després de llegir-lo.

Lisa See n'és l'autora i es va publicar el 2005 amb el títol original Snow Flower and the Secret Fan. L'editorial que ho ha fet en català és Edicions 62, en la seva col·lecció El Balancí (Nro 540), traduït per Rosa Borràs, i la primera edició, la que tinc, és del setembre del 2006.




2 comentaris:

Montserrat ha dit...

Juas, juas!! Així que tens una amiga que et renya? No m'estranya!
Mira, si t'agafa la crisi dels X anys i decideixes canviar de vida i deixar la feina, més val que no et dediquis a la crítica literària.
Em sembla que si vull saber DE QUÈ VA el llibre, hauré de llegir-lo, encara que si m'ha de trencar el cor... potser que m'ho repensi.
Petons!

Margarida i Pere ha dit...

No t'ho repensis, t'agradarà.