divendres, 21 d’agost del 2009

Tiana-Can Gurguí

Btt en família

Avui amb la Margarida hem repetit la sortida d'ahir, però sense baixar a Vallromanes ja que feia massa calor.

Hem sortit una mica després de les 8, quan encara hi havia tranquil·litat als carrers

Les portes que obren cap enfora, les persianes a la porta, el pati amb flors i ombra al darrera... Potser abans no teníem tant però vivíem millor

Deixem Tiana i anem cap a la Casa Senromà

per pujar per un petit corriol

que enllaça amb el camí que porta a la Cartoixa de Montalegre

i que ben aviat deixem enrere per entrar al Parc Natural

La pujada és forta i el Sol està content i radiant

i la Cartoixa es deixa veure entre els arbres

Un dels monjos passa ràpid pel claustre

A la Conreria, per tenir una mica d'ombra, passem pel Carrer de les Aves Maries, que ens porta a la cadena del GR. Seguim amunt i agafem la pista de l'esquerra per anar a Alella pel darrere, més ombrívol però amb alguna pujada forta

Tot i l'ombra, estem ben acalorats quan anem al Coll de la Font de Cera

Deixem la pista de la carena per anar per la més ombrívola que porta a la que puja de la Hípica de Vallromanes

No baixem a Vallromanes, pugem per anar altre cop al GR. Ens aturem una mica per agafar unes móres. Ja estic fent salivera pensant en el gelat que en sortirà

Seguim fins a Can Gurguí, on decidim tornar a casa. Ho fem pel corriol que porta a les escoles d'Alella

I d'Alella anem a casa passant pel Camí de Baix d'Alella, que sembla un forn. Entre la calor i l'aire calent que ens bufa de cara suem de valent. Els cotxes de l'autopista no ajuden gaire a millorar el panorama, però ràpidament els deixem enrere per anar passant entre els camps de Can Roca.