dijous, 14 de maig del 2009

Corriols per la Serralada de Marina

Btt

El diumenge em vaig trobar al Camp de Futbol Vell amb uns quants Saltamarges.
D'esquerra a dreta tenim l'Àngel, en Lluís, en Paco i en Jesús

També van venir en Joaquim

i en José Antonio

En Joaquim, com que és de l'escamot matiner, ja venia de la platja. Sembla que només s'havia posat fotoprotector al genoll

Comencem pujant per corriol fins a la Cartoixa de l'Alegria per enllaçar amb un altre corriol que ens portarà més amunt del Seminari de l'Alegria.

En Jesús, en un tram de pista abans de pujar a la Coscollada de l'Amigó

En Paco ens va portar per un sender força llarg i molt entretingut que han netejat fa poc i que baixa del capdamunt de la Pedrera de la Vallençana fins al costat de l'església de Sant Pere de Reixac.

Després de la bonica baixada, ens toca pujar una mica per pista fins a la Font dels Caçadors

Ja estem arribant a la Font dels Caçadors

I ens fem la foto de grup al costat de la font

Baixem a la carretera, on en Paco tenia molt interès per passar. Fins i tot havia tirat alguns claus per punxar al lloc adequat, llàstima que la càmera va aguantar una mica massa. Un cop arreglada la punxada, pugem per un corriol que nevat pels pèls cotonosos de les llavors dels xops

Seguim pujant a bon ritme per corriol

Molt a la vora de Can Torrents Vell la primavera ha esclatat amb força omplint el camí d'herbes variades, entre les quals hi havia uns magnífics exemplars d'Urtica dioica, d'Urtica urens i de totes les Urtiques imaginables, que em deixen les cames com si estiguessin plenes de formigues mossegadores

En Paco el responsable de tot

Se'ns ha fet una mica tard, alguns tenim una mica de pressa (hi ha Primeres Comunions) i pugem lleugers cap al corriol de les arrels que ens portarà al camí de la Font dels Castanyers i al Seminari.

Després d'un comiat del grup una mica a la francesa, en Jesús i jo baixem ràpidament per carretera fins a casa.

Aquí tenim el mapa de la sortida, feta en el sentit de les agulles del rellotge