Benvinguts al nostre bloc

Si voleu les traces de les sortides pel GPS, demaneu-nos-les marviba23@hotmail.com

divendres, 20 de març del 2009

Coses que he vist avui (3)

Btt, caminada




I una setmana més tard vaig veure això








És un privilegi veure sortir el Sol cada dia



















Ha plogut i les flors s’han despullat…












…encatifant el terra per rebre al ciclista matiner











La perdiu reclama companyia











I jo tinc la vostra:













què més vull?

2 comentaris:

Natàlia ha dit...

Tuddels, fas unes fotos molt maques. I m'agraden sobretot els comentaris que poses (: Ara me'n aniré a dormir, t'he enviat una cançó al hotmail que la podries posar al bloc!

A tu també t'estimo moltíssim com a la mama!

Margarida i Pere ha dit...

Precisament avui he vist que no surt la llista de Playlist que havia posat.
A veure si l'Oriol m'ajuda i ho podem arreglar.